Radonova kommer øget efterspørgsel i møde med styrket support

By februar 25, 2020 Nyheder

Efterspørgslen på pålidelige radonmålinger og radoninstrumenter vokser fortsat. For noget tid siden udbyggede Radonova sin support med endnu en medarbejder, Erica Hall.

Erica fortæller her om et stimulerende arbejde med en masse kundekontakt og gode udviklingsmuligheder.

Fortæl os lidt om din baggrund?

Jeg har en ret blandet baggrund, når man ser på uddannelse og arbejdserfaring. Min uddannelse er inden for hotel, turisme, økonomi og administration. Når det kommer til arbejdet, har jeg blandt andet haft egen virksomhed, været butikschef og arbejdet med ordrehåndtering. I dag føles det som en fordel at have en bred baggrund og stor erfaring med at arbejde med mennesker. At yde en god service og support har nok været lidt af en rød tråd, uanset hvor jeg har arbejdet. Det har også hjulpet mig til hurtigt at falde på plads i mit nye job hos Radonova.

“En masse frihed under ansvar”

Hvad var tiltrækkende ved Radonova?

Det virkede som en seriøs virksomhed med gode visioner og en forretning, der i bund og grund handler om at forbedre menneskers sundhed. Mit indtryk var og er, at det er en arbejdsplads, hvor man kan vokse som individ. Der er en masse frihed under ansvar. Hvis du ønsker at udvikle dig og rykke videre til nye roller, ligger mulighederne åbne.

Hvordan ser du på supportarbejdet?

Det er rigtigt sjovt med kundekontakt og at gøre dem, der kontakter os, glade. Mange mennesker har ikke nogen større erfaring med radonmålinger, og vi skal selvfølgelig gøre det nemt og enkelt at måle radon, uanset hvor stor eller lille erfaring vores kunder har.

På hvilken måde vil du sige, at arbejdet er stimulerende?

På den ene side sker det ofte, at man taler med tilbagevendende kunder. Det styrker engagementet og opbygningen af en mere personlig relation. På den anden side er arbejdet afvekslende. Du ved aldrig, hvad der kan ske på en dag i supporten. Nogle gange er der opkald hele tiden, og andre gange er der en masse, der skal løses og løses hurtigt. Det synes jeg er sjovt. Jeg tager mig også af det administrative arbejde med vores måleinstrumenter, så det bliver til en god blanding.

“Et fremragende teamwork”

Er der noget, der har været sværere, end du troede?

Det kommer ikke som en overraskelse, men det har ikke altid været så let at lære et helt nyt område. Det er en løbende proces, men jeg bygger videre på min viden undervejs og deltager også i kurser, der hjælper mig i hverdagen. Radonmåling er et område med mange fakta, og jeg synes, det er sjovt at lære nye ting hele tiden. Som sagt hjælper min brede baggrund og erfaring med kundekontakt mig. Hvis ikke du kan lide at tale med folk, er det ligegyldigt, hvor stor faktuel viden du har. Især når du arbejder med support.

Hvordan betragter du Radonova som arbejdsplads?

Det virker, som om vi har en god blanding af folk med forskellig baggrund, viden, interesser og alder. Det har været let at blive en del af gruppen, og nu føles det, som om jeg har været her længere, end jeg egentlig har. Som nyansat får man også god støtte fra kyndige kolleger, der har arbejdet her længere. Der er et udpræget teamwork, og det hjælper os ofte at rykke til nye roller. Dermed får man et godt overblik og forstår hele flowet og vores processer. I min supportrolle er det også en hjælp, idet jeg ofte kan besvare en bred vifte af kundespørgsmål direkte.

Erica Hall

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.